Konsultacje treningowe w każdy czwartek!

Od 6 lutego, w każdy czwartek zapraszamy do skorzystania z nieodpłatnych* konsultacji treningowych
z trenerem personalnym.

Warunkiem dopuszczenia do udziału w treningach personalnych jest podpisanie własnoręcznie przez Uczestnika zajęć oświadczenia o:
a) braku przeciwwskazań lekarskich co do udziału w treningach,
b) braniu w nich udziału na własną odpowiedzialność,
c) zapoznaniu się z treścią regulaminu Centrum Aktywności Ruchowej i akceptowaniu go.

Oświadczenie należy wypełnić w rejestracji SPA przed rozpoczęciem zajęć. 

* Nie jest wymagana rezerwacja- aby skorzystać z konsultacji wymagany jest zakup wstępu lub karnetu na siłownię. 

NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIK OBIEKTU DT TRAMP

Nabór na wolne stanowisko Kierownik DT TRAMP Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

32 — 332 Bukowno, ul. Spacerowa 1

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

 

Kierownik obiektu DT TRAMP

w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Bukownie (zatrudnienie w pełnym/ niepełnym wymiarze czasu pracy)

I Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  1. Nadzór nad majątkiem przekazanym w Zarząd lub użytkowanie zgodnie z protokołem zdawczo-odbiorczym.

  2. Konsultowanie programów i planów działania Bazy Hotelowo-Turystycznej z Dyrektorem Ośrodka.

  3. Sporządzanie planów działalności Bazy Hotelowo-Turystycznej.

  4. Realizowanie zaleceń przełożonych dotyczących prowadzonej działalności oraz wydawanie zarządzeń i instrukcji wewnętrznych.

  5. Prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej oraz nadzór nad dyscypliną pracy.

  6. Nadzór nad sporządzaniem miesięcznych sprawozdań z działalności noclegowej.

  7. Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań z działalności gastronomicznej,

  8. Nadzór nad działalnością stołówki.

  9. Nadzór nad stanami magazynowymi.

  10. Nadzór nad rezerwacjami DT TRAMP.

  11. Przygotowywanie grafików i rozliczanie ewidencji czasu pracy podległych pracowników

  12. Nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości usług świadczonych przez DT TRAMP oraz koordynacja przepływu dokumentów,
  13. Współpraca z innymi działami Ośrodka w celu zapewnienia jak najlepszego standardu obsługi i indywidualnego serwisu dla gości.
  14. Aktualizacja cenników.
  15. Współdziałanie w sprawach związanych z gospodarką odpadami, gospodarką opakowaniami i odpadami opakowaniowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz terminowa sprawozdawczość w tym zakresie.
  16. Egzekwowanie pracy od pracowników zgodnie z przydzielonymi czynnościami.

    II Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku:

  1. praca w MOSiR na terenie DT TRAMP przy ul. Spacerowej 1 ( budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo) z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

  2. praca pod presją czasu i w warunkach stresu.

    III Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie,

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  4. Wykształcenie średnie.

  5. Staż pracy minimum 2 lata w działalności gastronomicznej lub hotelarskie.

  6. Znajomość przepisów Ustawy Standardy Ochrony Małoletnich.

  7. Znajomość przepisów Ustawy o Samorządzie Gminnym.

  8. Znajomość przepisów prawa dla obiektów świadczących usługi hotelarskie.
  9. Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku Kierownika DT TRAMP,

  10. Znajomość statutowych zadań MOSiR w Bukownie oraz regulaminu organizacyjnego MOSiR (statut i regulamin organizacyjny dostępny na BIP MOSiR w Bukownie).

  11. Znajomość i obsługa pakietu Microsoft Office. 

    IV Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:

  1. mile widziana znajomość programów GASTRO SZEF, RAKS SQL, HART ;

  2. umiejętność kierowania zespołem;

  3. odporność na stres;

  4. wysoka kultura osobista;

  5. komunikatywność;

  6. mile widziana znajomość języka angielskiego.

    Termin składania dokumentów upływa w dniu 03.02.2025 r.  godz. 900

więcej szczegółów:

https://bip.malopolska.pl/mosirwbukownie,a,2601893,nabor-na-wolne-stanowisko-kierownik-obiektu-dt-tramp.html

Turniej Halowy Piłki Halowej 26 stycznia 2025

W niedzielę 26 stycznia na Hali Sportowej odbył się Turniej Piłki Nożnej Halowej  w ramach 33. edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 
 
W sportowej rywalizacji wzięły udział 4 drużyny. W finałowym meczu zespół „Samorządowców” pokonał zawodników z „Niepodległości” i otrzymał puchar z rąk Burmistrza Marcina Cockiewicza
Dziękujemy za pomoc w organizacji radnemu Markowi Curyle., a także wszystkim za udział w zawodach!
 
 

Noworoczny Turniej Siatkówki o Puchar Dyrektora MOSiR w Bukownie

Drugi weekend stycznia upłynął w Bukownie pod znakiem siatkówki.

11 stycznia odbył się Noworoczny Turniej Siatkówki o Puchar Dyrektora MOSiR w Bukownie w kategorii Kobiet, a 12 stycznia w kategorii Open. 

W sobotnich zawodach wystartowały 4 kobiece drużyny o wdzięcznych nazwach: 40+, Echo, Emerytki oraz Rencistki. Zwycięstwo i Puchar Dyrektora przypadły zespołowi „Echo”.

W niedzielnych zawodach wzięło 12 drużyn, którym zimowa, śnieżna aura nie przeszkodziła w dotarciu na Spacerową 1. Od 10 rano rywalizowała ponad setka zawodników, a do półfinałów dotarły najlepsze zespoły z każdej z grup: Spirited Animals, Czarna Wiśnia, Daj Cokolwiek oraz VC Rozrywka. 

W finałowym meczu zespół „Czarnych Wiśni” z Oświęcimia pokonał drużynę „Daj Cokolwiek” z Olkusza 2:0, a zawodnicy otrzymali z rąk Dyrektora Wojciecha Ozdoby pamiątkowe medale oraz Puchar. 

 

 

Dziękujemy zawodnikom, kibicom, a także sędziom za weekend pełny sportowych emocji- obiecujemy, że nie braknie ich w całym 2025 roku!

Nowe godziny otwarcia Siłowni i SPA

Budzimy Bukowno! 

Już od 2 stycznia zapraszamy do skorzystania z nowych godzin otwarcia naszej siłowni – od poniedziałku do piątku* otwieramy się na miłośników noworocznych postanowień ! 

Od 2025 roku czekamy na Was w nowych godzinach działania Centrum Aktywności Ruchowej- Siłowni:

Pon. – Pt. 6:15- 9:15 oraz 15:00 – 21:00

Sob. 13:00 – 20:00

Ndz. 12:00- 19:00

*siłownia czynna w godzinach porannych w dni robocze.

NOWOROCZNY TURNIEJ SIATKÓWKI O PUCHAR DYREKTORA MOSIR

 

NOWOROCZNY

TURNIEJ SIATKÓWKI

O PUCHAR DYREKTORA MOSIR

 

 ZAPISY ZAMKNIĘTE 

 

TURNIEJ KOBIET

11 STYCZNIA (SOBOTA) – START 10:00

 

TURNIEJ OPEN

12 STYCZNIA (NIEDZIELA) – START 10:00

 

 

ZAPISY DO 8 STYCZNIA 2025

 

WPISOWE 100 ZŁ / DRUŻYNA

 

ZGŁOSZENIA NA ADRES:

TURNIEJ@MOSIRBUKOWNO.PL

 

 

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bukownie zaprasza na Noworoczny Turniej Siatkówki o Puchar Dyrektora MOSIR,  który odbędzie się 11- 12 stycznia 2025 r. na Hali Sportowej MOSiR w Bukownie przy ul. Spacerowej 1.

 Regulamin Turnieju

  1. Organizator: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie.
  2. Cel zawodów: popularyzacja piłki siatkowej, promowanie zdrowego stylu życia.

III. Miejsce i termin: Hala Sportowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bukownie, ul. Spacerowa 1, Bukowno.

11 stycznia 2025 r. Turniej Kobiet, start godzina 10:00 – MAKSYMALNA LICZBA DRUŻYN – 12 DRUŻYN 

12 stycznia 2025 r. niedziela – Turniej Open- dla kobiet i mężczyzn, start 10:00- MAKSYMALNA LICZBA DRUŻYN – 12 DRUŻYN 

Harmonogram uzależniony jest od ilości zgłoszonych drużyn. 

  1. Uczestnictwo:
  2. Turniej 11 stycznia 2025 przeznaczony jest dla drużyn żeńskich, zaś Turniej 12 stycznia 2025 roku dla męskich i żeńskich.
  3. Uczestnikami mogą być wyłącznie osoby powyżej 18 roku życia i będący amatorami.
  4. W turnieju mogą startować drużyny posiadające od 6 do 10 zawodników, którzy muszą wcześniej- do 8 stycznia 2025 roku – przesłać wiadomość mailową na adres turniej@mosirbukowno.pl podając nazwę drużyny, liczbę zawodników i określić czy zgłoszenie dotyczy Turnieju Kobiet czy Turnieju Open.  Zawodnik może występować tylko w jednej drużynie.
  5. Nazwa drużyny nie może naruszać ogólnie stosowanych norm moralnych, nie może zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych, faszystowskich, rasistowskich i innych godzących w konkretne osoby lub grupy społeczne.
  6. Zgłoszenia wraz z wpisowym w kwocie 100,00 zł/ drużyna będą przyjmowane w dniu zawodów na recepcji Domu Turysty Tramp do godziny 9:30:
  • 11 stycznia 2025 r. dla Turnieju Kobiet,
  • 12 stycznia 2025 r. dla Turnieju Open.
  1. Wszyscy zawodnicy są zobowiązani do przedłożenia organizatorowi, w dniu zawodów do godziny 9:30 pisemnego zgłoszenia udziału w turnieju, a także potwierdzenia dokonania opłaty wpisowej. Losowanie odbędzie się o godzinie 10:00 11 stycznia 2025 r. dla Turnieju Kobiet, oraz 10:00 12 stycznia 2025 r. dla Turnieju Open.
  2. Pisemne zgłoszenie udziału w turnieju jest obowiązkowe, w przeciwnym razie zawodnicy nie zostaną dopuszczeni do udziału w turnieju.
  3. Jakichkolwiek zmian zawodników można dokonywać tylko do pierwszego meczu danej drużyny w turnieju.
  4. Organizator może zdyskwalifikować drużynę, gdy stwierdzi, że do gry został wprowadzony zawodnik uprzednio niezgłoszony w kwestionariuszu drużyny, lub zrzeszony w klubie albo organizacji sportowej lub gdy kapitan zespołu podał nieprawdziwe dane zawodników.
  5. Turniej będzie rozgrywany zgodnie z przepisami FIVB
  6. Zawodnicy startują na własną odpowiedzialność i nie maja żadnych przeciwwskazań lekarskich

 

  1. Zasady gry:
  2. System rozgrywania meczy jest zależny od ilości drużyn biorących udział w turnieju. Turniej ma charakter rekreacyjny.
  3. Najlepsze drużyny w obu Turnieju otrzymają puchary i medale oraz medale dla drużyn zajmujących drugie miejsca (osobno dla Turnieju Kobiet oraz Turnieju Open).
  4. Organizator przewiduje nagrodę dla najlepszego zawodnika turnieju.
  5. Nagrody są ufundowane przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie.
  6. Sprawy finansowe: Koszty organizacji i prowadzenie turnieju ponosi organizator.

VIII. Postanowienie końcowe:

  1. Każdy zawodnik zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem.
  2. Zawodnicy uczestniczący w turnieju ubezpieczają się we własnym zakresie, biorą udział na własną odpowiedzialność, organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wypadki.
  3. Organizator zapewnia podstawową opiekę medyczną (apteczka pierwszej pomocy).
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za mienie zawodników.
  5. W sprawach sportowych lub nie ujętych w regulaminie decyduje organizator.
  6. Udział w turnieju jest traktowany jako akceptacja warunków regulaminu.
  7. Udział w turnieju jest równocześnie zgodą , na publikacje oraz udostępnianie danych osobowych i wizerunku uczestników turnieju.
  8. Zapisy do dnia 8 stycznia 2025 roku – warunkiem uczestnictwa jest wysłanie wiadomości mailowej na adres: turniej@mosirbukowno.pl z nazwą drużyny i liczbą zawodników, a także określeniem czy zgłoszenie dotyczy Turnieju Kobiet czy Turnieju Open.

 

Świąteczne godziny otwarcia obiektów MOSiR w Bukownie

 

Świąteczne godziny otwarcia obiektów MOSiR w Bukownie

 

Nabór na wolne stanowisko – Kierownik Obiektu DT TRAMP

 

Nabór na wolne stanowisko

Kierownik Obiektu DT TRAMP

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

32 — 332 Bukowno, ul. Spacerowa 1

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

 

Kierownik Obiektu DT TRAMP

w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Bukownie

(zatrudnienie w pełnym/ niepełnym wymiarze czasu pracy)

I. Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

1) Nadzór nad majątkiem przekazanym w Zarząd lub użytkowanie zgodnie z protokołem zdawczo-odbiorczym.
2) Konsultowanie programów i planów działania Bazy Hotelowo-Turystycznej z Dyrektorem Ośrodka.
3) Sporządzanie planów działalności Bazy Hotelowo-Turystycznej.
4) Realizowanie zaleceń przełożonych dotyczących prowadzonej działalności oraz wydawanie zarządzeń i instrukcji wewnętrznych.
5) Prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej oraz nadzór nad dyscypliną pracy.
6) Nadzór nad sporządzaniem miesięcznych sprawozdań z działalności noclegowej.
7) Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań z działalności gastronomicznej.
8) Nadzór nad działalnością stołówki.
9) Nadzór nad stanami magazynowymi.
10) Nadzór nad rezerwacjami DT TRAMP.
11) Przygotowywanie grafików i rozliczanie ewidencji czasu pracy podległych pracowników.
12) Nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości usług świadczonych przez DT TRAMP oraz koordynacja przepływu dokumentów.
13) Współpraca z innymi działami Ośrodka w celu zapewnienia jak najlepszego standardu obsługi i indywidualnego serwisu dla gości.
14) Aktualizacja cenników.
15) Współdziałanie w sprawach związanych z gospodarką odpadami, gospodarką opakowaniami i odpadami opakowaniowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz terminowa sprawozdawczość w tym zakresie.
16) Egzekwowanie pracy od pracowników zgodnie z przydzielonymi czynnościami.

II. Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku:

1) praca w MOSiR na terenie DT TRAMP przy ul. Spacerowej 1 (budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo) z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
2) praca pod presją czasu i w warunkach stresu.

III. Wymagania niezbędne:

1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Wykształcenie średnie.
5) Staż pracy minimum 3 lat w sektorze gastronomicznym lub turystycznym i 1 rok na stanowisku kierowniczym.
6) Znajomość przepisów Ustawy Standardy Ochrony Małoletnich.
7) Znajomość przepisów Ustawy o Samorządzie Gminnym.
8) Znajomość przepisów prawa dla obiektów świadczących usługi hotelarskie.
9) Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku Kierownika DT TRAMP.
10) Znajomość statutowych zadań MOSiR w Bukownie oraz regulaminu organizacyjnego MOSiR (statut i regulamin organizacyjny dostępny na BIP MOSiR w Bukownie).
11) Znajomość i obsługa pakietu Microsoft Office.      

IV. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:

1) mile widziana znajomość programów GASTRO SZEF, RAKS SQL, CHART.
2) umiejętność kierowania zespołem.
3) odporność na stres.
4) wysoka kultura osobista.
5) komunikatywność.
6) mile widziana znajomość języka angielskiego.

V. Wymagane dokumenty:

1) podpisane odręcznie curriculum vitae.
2) podpisany odręcznie list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko Kierownik DT TRAMP.
3) podpisany odręcznie kwestionariusz osobowy.
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
5) kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy na stanowisku a w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko.
6) podpisane odręcznie oświadczenia:
    • o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
    • dotyczące zgody na poddanie się procedurze naboru,
    • dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
    • dotyczące zapoznania się z informacją MOSiR (wynikającą z art. 13 RODO) podaną w związku ze zbieraniem przez MOSiR danych osobowych.

VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

1) Termin składania dokumentów upływa w dniu 07.01.2025 godz. 13:00.
2) Termin złożenia dokumentów przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli wpłynęły one do MOSiR w terminie, jaki został przewidziany na ich złożenie w ogłoszeniu o naborze.
3) Aplikacje, które wpłyną do MOSiR w Bukownie po terminie, nie będą rozpatrywane.
4) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik DT TRAMP” w MOSiR, przy ul. Spacerowa 1 Hala Sportowa pok. 4.

Uwagi:
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik  zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Bukownie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył/nie przekroczył/wyniósł* 0,03%

VII. Informacje dodatkowe:

1) Do oferty mogą być dołączone opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy oraz kserokopie dokumentów innych niż wymagane potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności przydatne w realizacji zadań.
2) Oświadczenia, CV oraz list motywacyjny i kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem odrzucenia aplikacji konkursowej kandydata.
3) Wymagane oświadczenia i kwestionariusz osobowy należy składać wg wzorów do pobrania.
4) Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie.
5) Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru drogą elektroniczną lub telefonicznie.
6) Niżej wymienione dokumenty są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bukownie oraz w MOSiR w Bukownie, ul. Spacerowa 1 Hala Sportowa pok. 4:
– wzór kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
– wzory oświadczeń,
7) Dodatkowe informacje można uzyskać w komórce kadrowej pod nr tel. 32/6421096 wew. 40.
8) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bukownie oraz na tablicy ogłoszeń MOSiR w Bukownie, ul. Spacerowa 1.
9) Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia obowiązana jest dostarczyć do MOSiR zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
10) Informujemy, że:
– wybrany kandydat zostanie sprawdzony przez pracodawcę (MOSiR) w Rejestrze  Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym na podstawie ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym. Figurowanie w tym Rejestrze uniemożliwia nawiązanie stosunku pracy.
– zgodnie z art. 26 Ustawy o pracownikach samorządowych „małżonkowie oraz osoby pozostające ze sobą w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli nie mogą być zatrudnieni (…) jeżeli powstałby między tymi osobami stosunek bezpośredniej podległości służbowej”.
11) Informacja o przetwarzaniu danych w procesie rekrutacyjnym.      

VIII. Informacja o przetwarzaniu danych w procesie rekrutacyjnym:      

1) Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (zwany dalej MOSiR) z siedzibą w Bukownie, przy ul. Spacerowa 1, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor MOSiR.
2) Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych p. Arturem Baranowskim pod adresem:
– Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Spacerowa 1, 32-332 Bukowno;
– e-mail: a.baranowski@ewart.bhp.pl
3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 i w pozostałych przepisach2 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego3, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4) Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa wyraźna zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
5) MOSiR nie przekazuje danych pozyskanych w procesie rekrutacji innym osobom ani podmiotom, z zastrzeżeniem pkt. 6) i 7).
6) Dane kandydata uczestniczącego w naborze na stanowisko urzędnicze lub kierownicze urzędnicze mogą być udostępnione osobom lub podmiotom żądającym dostępu do informacji publicznej na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Zgodnie z art. 13 ust. 4 tej ustawy, informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
7) Dane mogą zostać również przekazane podmiotom uprawnionym (np. Policji, Prokuraturze) na mocy innych przepisów prawa.
8) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. Dane będą wykorzystywane wyłącznie do celów rekrutacyjnych tj. wyłonienie najlepszego kandydata na oferowane stanowisko. Dane przechowywane są przez okres nie dłuższy niż 90 dni. Po tym okresie, po ustaniu celu rekrutacyjnego dane osobowe kandydatów nieprzyjętych do pracy zostaną usunięte, za wyjątkiem dokumentacji danych podlegającej archiwizowaniu na mocy odrębnych przepisów. Poza wyjątkiem archiwizowania dane nie  podlegają innemu przetwarzaniu.
9) Mają Państwo prawo do:
– dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
– sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
– ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
– usunięcia danych osobowych,
– wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
10) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy, art. 6 Ustawy o pracownikach samorządowych i innych przepisów szczególnych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa danych kontaktowych tj. telefon, e-mail jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może wpłynąć na czas trwania procesu rekrutacji.
 

 

1 Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika;

2 Art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym

3 Art. 6 ust. 1 lit. b, c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);

4 Art. 6 ust. 1 lit. a RODO

5 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO

 

 

Załączniki:

 

 

Oferta Świąteczna Domu Turysty „TRAMP”

 

OFERTA ŚWIĄTECZNA 2024 r.

 

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie zaprasza do skorzystania ze świątecznej oferty Domu Turysty Tramp. Rezerwacje prosimy kierować pod numer telefonu 32 642 11 04 lub mailowo na adres: tramp@mosirbukowno.pl

 

23.12.2024 r.

16:00-19:00 – Zakwaterowanie

19:00 – Kolacja

20:00-21:00 – Wejście do strefy SPA

(sauny: fińska, infrared, łaźnia parowa, grota solna z tężnią solankową i jacuzzi)

 

24.12.2024 r.

9:00 – Śniadanie

11:00-12:00 – Ubieranie choinki

12:30-15:30 Wycieczka do Kapliczki Boża Męka

16:00-20:00 – Kolacja Wigilijna, kolędowanie przy choince

22:00 – Pasterka

 

25.12.2024 r.

9:00 Śniadanie

12:30-13:30 – Wejście do strefy SPA

(Sauny: fińska, infrared, łaźnia parowa, grota solna z tężnią solankową i jacuzzi), lub dla osób lubiących aktywność fizyczną turniej tenisa stołowego

14:0015:00 r. Obiad

16:30-18:00 Czas relaksu w pokojach gościnnych, a dla osób aktywnych możliwość spaceru licznymi szlakami turystycznymi, jak również urokliwymi uliczkami Bukowna –w gratisie liczne przewodniki i informatory o Bukownie, okolicy, jak również Małopolsce. Uwaga! Dla każdego uczestnika oferty drobny upominek niespodzianka do odebrania w recepcji.

18:30 Klimatyczny wieczór przy ognisku z regionalnym grzańcem i kiełbaską, a dla dzieci słodki poczęstunek. Kolędowanie w altanie.

 

26.12.2024r

9:00 Śniadanie

11:00-12:00 – Czas wolny spędzony według upodobań i potrzeb gości

14:00 Obiad

15:00-16:00 Pożegnanie i wykwaterowanie

KOSZT POBYTU:

Osoba dorosła: 580,00 zł

Dzieci do 12 lat: 370,00 zł

Dzieci do 3 lat gratis (nocleg bez dodatkowych świadczeń)

Zapraszamy!

 

 

Godziny otwarcia MOSiR w dniu 01.11.2024

INFORMACJA
 
W dniu 01.11.2024 r. obiekty Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji czynne będą w następujących godzinach:
 
– Hala sportowa – 14:00 – 21:00,
 
 – Siłownia i SPA – NIECZYNNE,
 
 Orlik i korty tenisowe – NIECZYNNE,
 
 – Restauracja – 12:00 – 20:00,
 
DT TRAMP – czynny całodobowo.
 
 

Starsze posty «