OFERTA PRACY – OBSŁUGA BASENU KĄPIELOWEGO (SEZON LETNI)

 
OFERTA PRACY – OBSŁUGA BASENU KĄPIELOWEGO (SEZON LETNI)
 
 
Miejsce pracy:
MOSiR Bukowno – Basen Kąpielowy, ul. ZELKA 30A, 32-332 Bukowno
 
Okres zatrudnienia:
czerwiec – sierpień 2025
 
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie zatrudni pracownika sezonowego do obsługi Basenu Kąpielowego (umowa zlecenie)
 
Zgłoszenia:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV osobiście w siedzibie MOSiR Bukowno ul. Spacerowa 1 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00 lub wysyłanie na e-mail: kontakt@mosirbukowno.pl
 
Dodatkowe informacje pod numerem: 784 384 804
 
Termin składania zgłoszeń: do 23 maja 2025 r. (do godz. 12:00)
 
 

Godziny otwarcia Siłowni oraz SPA w dniach od 01.05 – 04.05

 

 

Godziny otwarcia Siłowni oraz SPA

w dniach od 01.05 – 04.05:

 

 

01.05 – 12.30-19.30

02.05 – 15.00-21.00

03.05 – Nieczynne   

04.05 – 12.30-19.30

 

 

 

Godziny otwarcia ORLIK-a – MAJ 2025

Turniej Badmintona o Puchar Burmistrza Bukowna

Zapraszamy do zapisów na Turniej Badmintona o Puchar Burmistrza Bukowna.

Turniej odbędzie się 23 marca (niedziela) 2025 roku 

REGULAMIN ORGANIZACYJNY

  Turniej badmintona o Puchar Burmistrza Bukowna Bukowno 23.03.2025r

I Organizator

Organizator: MOSIR Bukowno

II Cel

Celem turnieju jest:

  1. Popularyzacja gry w badmintona
  2. Tworzenie możliwości bezpośredniej rywalizacji.
  3. Przedstawienie badmintona jako sposobu na aktywne spędzania wolnego czasu połączonego z rywalizacją.
  4. Wyłonienie najlepszych badmintonistów w Bukownie

III Termin i miejsce:

  1. Start – niedziela 23.03.2025 r. godzina 10.00
  2. Hala sportowa MOSIR Bukowno, ul. Spacerowa 1

IV Warunki uczestnictwa

  1. Opłacenie wpisowego które wynosi 40 zł od zawodnika– płatne w dniu zawodów.
  2. Przystąpienie zawodnika do rozgrywek jest jednoznaczne z akceptacją zasad i reguł zawartych w regulaminie.
  3. W turniejach mogą wziąć udział wyłącznie pełnoletni zawodnicy nie posiadający nigdy licencji PZBad.

 

V Program zawodów

  1. Zawody zostaną przeprowadzona w następujących kategoriach:
    1. Gra pojedyncza amator do 45 lat- open: mężczyźni i kobiety
    2. Gra pojedyncza amator powyżej 45 – open: mężczyźni i kobiety
  2. Losowanie i rozstawienie zawodników w poszczególnych kategoriach przeprowadzi organizator zawodów.

 

VI System rozgrywek

  1. System rozgrywek grupowo-pucharowy lub pucharowy, uzależniony będzie od ilości zgłoszeń do poszczególnych kategorii ( minimalna ilość uczestników w danej kategorii wynosi minimum 4, a maksymalnie 32 osoby).
  2. Rozgrywki prowadzone do dwóch wygranych setów ( punktacja zostanie ustalona bezpośrednio przed turniejem, będzie uzależniona od ilości zgłoszonych zawodników/czek do zawodów).
  3. Grającym zawodnikom mecze mogą sędziować inni zawodnicy uczestniczący w turnieju.
  4. Zawodnicy grają lotkami zgodnie z klasyfikacją zamieszczoną na stronie internetowej PZBad – organizator zapewnia do gry lotki nylonowe.
  5. Zawodnik może brać udział tylko i wyłącznie w 1 kategorii.

 

VII.  Nagrody

  1. Za miejsca I miejsca zawodnicy w obu kategoriach otrzymają puchar. Za zajęcia miejsca od II do III zawodnicy otrzymują medale.
  2. Nagrody rzeczowe według możliwości organizatora

VIII.  Zgłoszenia

Zapisy do dnia 20 marca 2025 roku – warunkiem uczestnictwa jest wysłanie wiadomości mailowej na adres: turniej@mosirbukowno.pl z określeniem czy zgłoszenie dotyczy kategorii:

  1. Gra pojedyncza amator do 45 lat lub
  2. Gra pojedyncza amator powyżej 45

Wszyscy zawodnicy są zobowiązani do przedłożenia organizatorowi, w dniu zawodów
do godziny 8:45  pisemnego zgłoszenia udziału w turnieju, a także potwierdzenia dokonania opłaty wpisowej. Pisemne zgłoszenie udziału w turnieju jest obowiązkowe, w przeciwnym razie zawodnicy nie zostaną dopuszczeni do udziału w turnieju.

IX Bezpieczeństwo

  1. Potwierdzenie udziału w zawodach świadczy o dobrym stanie zdrowia uczestniczących zawodników.
  2. Każdy zawodnik uczestniczy w turnieju na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe zawodników zaistniałe w czasie gry. Uczestnicy zawodów ubezpieczają się we własnym zakresie.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności materialnej za rzeczy zawodników zaginione w trakcie trwania zawodów.
  4. Organizator zapewnia podstawową opiekę medyczną.

 X Postanowienia końcowe

  1. Podczas turnieju wykonywane będą zdjęcia. Po zakończeniu zawodów będą one prezentowane wraz z wynikami na stronie organizatora zawodów mosirbukowno.pl oraz na profilu Facebook  MOSIR Bukowno. Każdy zawodnik może żądać usunięcia z ww. stron zdjęć ze swoim wizerunkiem oraz danych osobowych. W tym celu należy skontaktować się z organizatorem lub powiadomić go o tym przed rozpoczęciem zawodów.
  2. Koszty związane z udziałem w zawodach, pokrywają we własnym zakresie uczestnicy. Zawodnik, podając dane osobowe w formularzu zgłoszeniowym, oświadcza, że są one zgodne z prawdą i wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych (ustawa z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 z 1997) przez Organizatora turnieju w celach związanych z turniejem.
  3. Turniej przeprowadzony zostanie według aktualnie obowiązującego Regulaminu Sportowego
  4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany systemu rozgrywek
  5. W sprawach spornych nie ujętych w niniejszym komunikacie decyduje

 

XI Osoba odpowiedzialna za organizację zawodów.

Osobą odpowiedzialną za organizację zawodów jest kierownik Obiektów Sportowo- Rekreacyjnych Michał Adamczyk.

Oferta Wielkanocna w Domie Turysty Tramp

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z łączonej oferty noclegowo- gastronomicznej
Domu Turysty Tramp w Bukownie!

 

   Zapraszamy Państwa na Święta Wielkiej Nocy do naszego Ośrodka położonego wśród lasów, na Jurze Krakowsko -Częstochowskiej. Będziecie Państwo mogli wypoczywać spacerując po licznych szlakach turystycznych i trasach Nordic Walking (nieodpłatne kijki na wyposażeniu Ośrodka). Służymy pomocą przy ustalaniu trasy w zależności od wieku i kondycji fizycznej.

Przygotowaliśmy dla Was 2- osobowe pokoje z balkonami, pełnym węzłem sanitarnym i TV.

18.04.2025- Piątek

17:00-18:00 Zakwaterowanie

18:30 Kolacja

19.30-20.30 Wejście do strefy SPA

(Sauny: fińska, infrared, łaźnia parowa, grota solna z tężnią solankową i jacuzzi).

19.04.2025- Sobota

8:30 Śniadanie

Spacer połączony ze Święceniem Pokarmów do Kościoła Parafialnego p.w.

Św. Andrzeja Boboli ( 30 min)

13:00 obiad

15: 00-16.00 Wejście do strefy SPA

(Sauny: fińska, infrared, łaźnia parowa, grota solna z tężnią solankową i jacuzzi).

18:00 Kolacja

 

20.04.2025 Niedziela

9:00 Śniadanie Wielkanocne

10:00-13.30 Czas wolny spędzony według upodobań i potrzeb gości

14:00 Obiad

16:00 -17.00 Spacer do Kapliczki Boża Męka z przewodnikiem

18:00 Kolacja

 

21.04.2025 Poniedziałek

9:00 Świąteczne śniadanie

12:00 Pożegnanie i wykwaterowanie

Cena pakietu:

Dorośli :600zł

Dzieci do lat 3 gratis ( nocleg bez dodatkowych świadczeń)

Dodatkowo w ramach pakietu rekreacja : siłownia na wolnym powietrzu, Orlik, Centrum Aktywności ruchowej, Centrum Odnowy Biologicznej.

Dla osób wychodzących do Święcenia Pokarmów mamy przygotowane koszyki- prosimy o zgłoszenie

Szczegółowych informacji udzielamy pod numerem telefonu: 32 6421104

ZAPRASZAMY !!!

 

Zapisy na XIX OGÓLNOPOLSKI BIEG ULICZNY O PUCHAR BURMISTRZA MIASTA BUKOWNO

Logo Bieg Bukowno

Już od 8 marca można zapisać się na 

XIX OGÓLNOPOLSKI BIEG ULICZNY O PUCHAR

BURMISTRZA MIASTA BUKOWNO,

który odbędzie się podczas DNI BUKOWNA 2025

15.06.2025, godz.17.15

 

 

Zapisy:

Link do zapisów (Strona z zapisami zostanie uruchomiona w dniu 8 marca 2025):

 https://zapisy.mktime.pl/xix-bieg-bukowno-v13689

Dystanse:

– Bieg Główny na dystansie 10 km,

 

– Bieg Rekreacyjny na dystansie około 5 km,

 

– Marsz Nordic Walking na dystansie około 5 km.

Regulamin biegu:

regulamin-bieg-bukowno-2025

Remont siłowni- dni zamknięcia

W dniach 10- 12 marca (poniedziałek – środa) zamykamy Centrum Aktywności Ruchowej (siłownię), z kolei w dniach 10-11 marca (poniedziałek- wtorek) SPA będzie niedostępne dla odwiedzających. 

Za utrudnienia przepraszamy. 

Poszukujemy pracownika na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Technicznych- umowa na zastępstwo na pełny etat.

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe
  2. doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym związanym z pracą lub nadzorowaniem pracowników i  podległych działów,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, a ponadto za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe, 
  5. wobec kandydata nie może toczyć się postępowanie karne w sprawach o czyny, o których mowa w poprzednim punkcie, 
  6. znajomość ustawy prawo budowlane,
  7. znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  8. Współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, Strażą Pożarną, Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Olkuszu, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego w Olkuszu, 
  9. dobry stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na ww. stanowisku. 

 

Wymagane dokumenty

  1. CV
  2.  kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,  doświadczenie zawodowe oraz ewentualne kursy i szkolenia,
  3. własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
    –  posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    – niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 

 

Do zadań Zastępcy Dyrektora należy m.in. 

  1. Bieżąca kontrola stanu technicznego budynków, urządzeń i sprzętów znajdujących się na terenie podległych obiektów oraz organizowanie, w uzgodnieniu z Dyrektorem, wszelkich napraw i remontów mających na celu zapewnienie ich właściwego funkcjonowania.
  2. Nadzór nad terminowym wykonywaniem obowiązujących przeglądów obiektów Ośrodka.
  3. Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z eksploatacją i konserwacją podległego obiektu.
  4. Tworzenie i przestrzeganie planu prac prewencyjnych, konserwacji, przeglądów i remontów oraz wykonywanie tych prac.
  5. Zakładanie i prowadzenie oraz nadzór książek obiektów budowlanych, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, a także terminowe prowadzenie przeglądów, badań, pomiarów wymaganych przepisami prawa na podległym obiekcie Ośrodka.
  6. Nadzorowanie prac remontowych i inwestycyjnych prowadzonych na terenie obiektów sportowych i rekreacyjnych Ośrodka.
  7. Zapewnienie materiałów i sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania podległych obiektów ze szczególnym uwzględnieniem środków niezbędnych dla zapewnienia ochrony mienia, porządku, ochrony p.poż. i warunków BHP.
  8. Odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie techniczne imprez sportowych i rekreacyjnych odbywających się na terenach podległych obiektów
  9. Dbałość o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz ich stosowanie zgodnie z przeznaczeniem i egzekwowanie przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  10. Organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac z uwzględnieniem zabezpieczenia podległych pracowników przed wypadkami w pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związanymi z warunkami środowiska 
  11. Prawidłowe kształtowanie czasu pracy podległych pracowników, w tym wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w zakresie sporządzania zgodnych z wymogami prawa harmonogramów pracy.
  12. Zaopatrzenie w materiały i środki niezbędne do właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń, a także współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu maszyn, urządzeń i instalacji.
  13. Analiza przyczyn awarii i tworzenie nowych procedur związanych z utrzymaniem ciągłości pracy podległych obiektów MOSiR oraz dążenie do zapobiegania awariom,
    a także wspieranie kierowników pozostałych działów w prawidłowej eksploatacji obiektów, w tym także w działaniach związanych z usuwaniem awarii,
  14. Nadzór techniczny i zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu podległych obiektów Ośrodka,
  15. Nadzór nad zabezpieczeniem imprez masowych w porozumieniu z Dyrektorem MOSiR oraz Kierownikiem Obiektów Sportowo- Rekreacyjnych.

Zapytanie ofertowe dla kompleksowej usługi technicznej polegającej na zapewnieniu sceny (scena kompletna z zadaszeniem), nagłośnienia (realizacja dźwięku) i oświetlenia (realizacja oświetlenia) wraz z transportem na miejsce imprezy, z obsługą, montażem, demontażem urządzeń podczas imprezy masowej Dni Bukowna w dniach 14 i 15 czerwca 2025 r.

Zdjęcie Hali MOSiR Bukowno

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi technicznej polegającej na zapewnieniu  sceny (scena kompletna z zadaszeniem), nagłośnienia (realizacja dźwięku) i oświetlenia (realizacja oświetlenia) wraz z transportem na miejsce imprezy, z obsługą, montażem, demontażem urządzeń podczas imprezy masowej Dni Bukowna w dniach 14 i 15 czerwca 2025 r.

 

Szczegóły pod adresem: 

https://bip.malopolska.pl/mosirwbukownie,a,2625336,zapytanie-ofertowe-dla-kompleksowej-uslugi-technicznej-polegajacej-na-zapewnieniu-sceny-scena-komple.html

Poszukujemy pracownika na stanowisko: Pomoc administracyjno-biurowa z podstawami księgowości

 

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie poszukuje pracownika na stanowisko:

Pomoc administracyjno-biurowa z podstawami księgowości

 

Miejsce pracy: Bukowno, ul. Spacerowa 1
Branża: Sportowo-rekreacyjna

 

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie dokumentacji administracyjnej,
  • Podstawowe zadania księgowe,
  • Współpraca z działem finansowym,
  • Kontakt z klientami i partnerami biznesowymi,
  • Wsparcie w bieżących zadaniach biura.

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
  • Znajomość podstaw rachunkowości i obsługi faktur,
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office, szczególnie Excel),
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznym środowisku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę pracy.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres:

  • kontakt@mosirbukowno.pl
  • Osobiście: 32-332 Bukowno, ul. Spacerowa 1 (budynek hali sportowej)
    W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Pomoc administracyjno-biurowa”

W terminie do 10.03.2025 r. do godz. 14:00

 

 

Pliki do pobrania:

 

Starsze posty «