OFERTA PRACY – OBSŁUGA BASENU KĄPIELOWEGO (SEZON LETNI)
Godziny otwarcia Siłowni oraz SPA w dniach od 01.05 – 04.05
Godziny otwarcia Siłowni oraz SPA
w dniach od 01.05 – 04.05:
01.05 – 12.30-19.30
02.05 – 15.00-21.00
03.05 – Nieczynne
04.05 – 12.30-19.30
Turniej Badmintona o Puchar Burmistrza Bukowna
Zapraszamy do zapisów na Turniej Badmintona o Puchar Burmistrza Bukowna.
Turniej odbędzie się 23 marca (niedziela) 2025 roku
REGULAMIN ORGANIZACYJNY
Turniej badmintona o Puchar Burmistrza Bukowna Bukowno 23.03.2025r
I Organizator
Organizator: MOSIR Bukowno
II Cel
Celem turnieju jest:
- Popularyzacja gry w badmintona
- Tworzenie możliwości bezpośredniej rywalizacji.
- Przedstawienie badmintona jako sposobu na aktywne spędzania wolnego czasu połączonego z rywalizacją.
- Wyłonienie najlepszych badmintonistów w Bukownie
III Termin i miejsce:
- Start – niedziela 23.03.2025 r. godzina 10.00
- Hala sportowa MOSIR Bukowno, ul. Spacerowa 1
IV Warunki uczestnictwa
- Opłacenie wpisowego które wynosi 40 zł od zawodnika– płatne w dniu zawodów.
- Przystąpienie zawodnika do rozgrywek jest jednoznaczne z akceptacją zasad i reguł zawartych w regulaminie.
- W turniejach mogą wziąć udział wyłącznie pełnoletni zawodnicy nie posiadający nigdy licencji PZBad.
V Program zawodów
- Zawody zostaną przeprowadzona w następujących kategoriach:
- Gra pojedyncza amator do 45 lat- open: mężczyźni i kobiety
- Gra pojedyncza amator powyżej 45 – open: mężczyźni i kobiety
- Losowanie i rozstawienie zawodników w poszczególnych kategoriach przeprowadzi organizator zawodów.
VI System rozgrywek
- System rozgrywek grupowo-pucharowy lub pucharowy, uzależniony będzie od ilości zgłoszeń do poszczególnych kategorii ( minimalna ilość uczestników w danej kategorii wynosi minimum 4, a maksymalnie 32 osoby).
- Rozgrywki prowadzone do dwóch wygranych setów ( punktacja zostanie ustalona bezpośrednio przed turniejem, będzie uzależniona od ilości zgłoszonych zawodników/czek do zawodów).
- Grającym zawodnikom mecze mogą sędziować inni zawodnicy uczestniczący w turnieju.
- Zawodnicy grają lotkami zgodnie z klasyfikacją zamieszczoną na stronie internetowej PZBad – organizator zapewnia do gry lotki nylonowe.
- Zawodnik może brać udział tylko i wyłącznie w 1 kategorii.
VII. Nagrody
- Za miejsca I miejsca zawodnicy w obu kategoriach otrzymają puchar. Za zajęcia miejsca od II do III zawodnicy otrzymują medale.
- Nagrody rzeczowe według możliwości organizatora
VIII. Zgłoszenia
Zapisy do dnia 20 marca 2025 roku – warunkiem uczestnictwa jest wysłanie wiadomości mailowej na adres: turniej@mosirbukowno.pl z określeniem czy zgłoszenie dotyczy kategorii:
- Gra pojedyncza amator do 45 lat lub
- Gra pojedyncza amator powyżej 45
Wszyscy zawodnicy są zobowiązani do przedłożenia organizatorowi, w dniu zawodów
do godziny 8:45 pisemnego zgłoszenia udziału w turnieju, a także potwierdzenia dokonania opłaty wpisowej. Pisemne zgłoszenie udziału w turnieju jest obowiązkowe, w przeciwnym razie zawodnicy nie zostaną dopuszczeni do udziału w turnieju.
IX Bezpieczeństwo
- Potwierdzenie udziału w zawodach świadczy o dobrym stanie zdrowia uczestniczących zawodników.
- Każdy zawodnik uczestniczy w turnieju na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe zawodników zaistniałe w czasie gry. Uczestnicy zawodów ubezpieczają się we własnym zakresie.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności materialnej za rzeczy zawodników zaginione w trakcie trwania zawodów.
- Organizator zapewnia podstawową opiekę medyczną.
X Postanowienia końcowe
- Podczas turnieju wykonywane będą zdjęcia. Po zakończeniu zawodów będą one prezentowane wraz z wynikami na stronie organizatora zawodów mosirbukowno.pl oraz na profilu Facebook MOSIR Bukowno. Każdy zawodnik może żądać usunięcia z ww. stron zdjęć ze swoim wizerunkiem oraz danych osobowych. W tym celu należy skontaktować się z organizatorem lub powiadomić go o tym przed rozpoczęciem zawodów.
- Koszty związane z udziałem w zawodach, pokrywają we własnym zakresie uczestnicy. Zawodnik, podając dane osobowe w formularzu zgłoszeniowym, oświadcza, że są one zgodne z prawdą i wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych (ustawa z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 z 1997) przez Organizatora turnieju w celach związanych z turniejem.
- Turniej przeprowadzony zostanie według aktualnie obowiązującego Regulaminu Sportowego
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany systemu rozgrywek
- W sprawach spornych nie ujętych w niniejszym komunikacie decyduje
XI Osoba odpowiedzialna za organizację zawodów.
Osobą odpowiedzialną za organizację zawodów jest kierownik Obiektów Sportowo- Rekreacyjnych Michał Adamczyk.
Oferta Wielkanocna w Domie Turysty Tramp
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z łączonej oferty noclegowo- gastronomicznej
Domu Turysty Tramp w Bukownie!
Zapraszamy Państwa na Święta Wielkiej Nocy do naszego Ośrodka położonego wśród lasów, na Jurze Krakowsko -Częstochowskiej. Będziecie Państwo mogli wypoczywać spacerując po licznych szlakach turystycznych i trasach Nordic Walking (nieodpłatne kijki na wyposażeniu Ośrodka). Służymy pomocą przy ustalaniu trasy w zależności od wieku i kondycji fizycznej.
Przygotowaliśmy dla Was 2- osobowe pokoje z balkonami, pełnym węzłem sanitarnym i TV.
18.04.2025- Piątek
17:00-18:00 Zakwaterowanie
18:30 Kolacja
19.30-20.30 Wejście do strefy SPA
(Sauny: fińska, infrared, łaźnia parowa, grota solna z tężnią solankową i jacuzzi).
19.04.2025- Sobota
8:30 Śniadanie
Spacer połączony ze Święceniem Pokarmów do Kościoła Parafialnego p.w.
Św. Andrzeja Boboli ( 30 min)
13:00 obiad
15: 00-16.00 Wejście do strefy SPA
(Sauny: fińska, infrared, łaźnia parowa, grota solna z tężnią solankową i jacuzzi).
18:00 Kolacja
20.04.2025 Niedziela
9:00 Śniadanie Wielkanocne
10:00-13.30 Czas wolny spędzony według upodobań i potrzeb gości
14:00 Obiad
16:00 -17.00 Spacer do Kapliczki Boża Męka z przewodnikiem
18:00 Kolacja
21.04.2025 Poniedziałek
9:00 Świąteczne śniadanie
12:00 Pożegnanie i wykwaterowanie
Cena pakietu:
Dorośli :600zł
Dzieci do lat 3 gratis ( nocleg bez dodatkowych świadczeń)
Dodatkowo w ramach pakietu rekreacja : siłownia na wolnym powietrzu, Orlik, Centrum Aktywności ruchowej, Centrum Odnowy Biologicznej.
Dla osób wychodzących do Święcenia Pokarmów mamy przygotowane koszyki- prosimy o zgłoszenie
Szczegółowych informacji udzielamy pod numerem telefonu: 32 6421104
ZAPRASZAMY !!!
Zapisy na XIX OGÓLNOPOLSKI BIEG ULICZNY O PUCHAR BURMISTRZA MIASTA BUKOWNO
Już od 8 marca można zapisać się na
XIX OGÓLNOPOLSKI BIEG ULICZNY O PUCHAR
BURMISTRZA MIASTA BUKOWNO,
który odbędzie się podczas DNI BUKOWNA 2025
15.06.2025, godz.17.15
Zapisy:
Link do zapisów (Strona z zapisami zostanie uruchomiona w dniu 8 marca 2025):
https://zapisy.mktime.pl/xix-bieg-bukowno-v13689
Dystanse:
– Bieg Główny na dystansie 10 km,
– Bieg Rekreacyjny na dystansie około 5 km,
– Marsz Nordic Walking na dystansie około 5 km.
Regulamin biegu:
Poszukujemy pracownika na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Technicznych- umowa na zastępstwo na pełny etat.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym związanym z pracą lub nadzorowaniem pracowników i podległych działów,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, a ponadto za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe,
- wobec kandydata nie może toczyć się postępowanie karne w sprawach o czyny, o których mowa w poprzednim punkcie,
- znajomość ustawy prawo budowlane,
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- Współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, Strażą Pożarną, Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Olkuszu, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego w Olkuszu,
- dobry stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagane dokumenty
- CV
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz ewentualne kursy i szkolenia,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
– posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
– niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Do zadań Zastępcy Dyrektora należy m.in.
- Bieżąca kontrola stanu technicznego budynków, urządzeń i sprzętów znajdujących się na terenie podległych obiektów oraz organizowanie, w uzgodnieniu z Dyrektorem, wszelkich napraw i remontów mających na celu zapewnienie ich właściwego funkcjonowania.
- Nadzór nad terminowym wykonywaniem obowiązujących przeglądów obiektów Ośrodka.
- Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z eksploatacją i konserwacją podległego obiektu.
- Tworzenie i przestrzeganie planu prac prewencyjnych, konserwacji, przeglądów i remontów oraz wykonywanie tych prac.
- Zakładanie i prowadzenie oraz nadzór książek obiektów budowlanych, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, a także terminowe prowadzenie przeglądów, badań, pomiarów wymaganych przepisami prawa na podległym obiekcie Ośrodka.
- Nadzorowanie prac remontowych i inwestycyjnych prowadzonych na terenie obiektów sportowych i rekreacyjnych Ośrodka.
- Zapewnienie materiałów i sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania podległych obiektów ze szczególnym uwzględnieniem środków niezbędnych dla zapewnienia ochrony mienia, porządku, ochrony p.poż. i warunków BHP.
- Odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie techniczne imprez sportowych i rekreacyjnych odbywających się na terenach podległych obiektów
- Dbałość o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz ich stosowanie zgodnie z przeznaczeniem i egzekwowanie przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac z uwzględnieniem zabezpieczenia podległych pracowników przed wypadkami w pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związanymi z warunkami środowiska
- Prawidłowe kształtowanie czasu pracy podległych pracowników, w tym wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w zakresie sporządzania zgodnych z wymogami prawa harmonogramów pracy.
- Zaopatrzenie w materiały i środki niezbędne do właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń, a także współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu maszyn, urządzeń i instalacji.
- Analiza przyczyn awarii i tworzenie nowych procedur związanych z utrzymaniem ciągłości pracy podległych obiektów MOSiR oraz dążenie do zapobiegania awariom,
a także wspieranie kierowników pozostałych działów w prawidłowej eksploatacji obiektów, w tym także w działaniach związanych z usuwaniem awarii, - Nadzór techniczny i zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu podległych obiektów Ośrodka,
- Nadzór nad zabezpieczeniem imprez masowych w porozumieniu z Dyrektorem MOSiR oraz Kierownikiem Obiektów Sportowo- Rekreacyjnych.
Zapytanie ofertowe dla kompleksowej usługi technicznej polegającej na zapewnieniu sceny (scena kompletna z zadaszeniem), nagłośnienia (realizacja dźwięku) i oświetlenia (realizacja oświetlenia) wraz z transportem na miejsce imprezy, z obsługą, montażem, demontażem urządzeń podczas imprezy masowej Dni Bukowna w dniach 14 i 15 czerwca 2025 r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi technicznej polegającej na zapewnieniu sceny (scena kompletna z zadaszeniem), nagłośnienia (realizacja dźwięku) i oświetlenia (realizacja oświetlenia) wraz z transportem na miejsce imprezy, z obsługą, montażem, demontażem urządzeń podczas imprezy masowej Dni Bukowna w dniach 14 i 15 czerwca 2025 r.
Szczegóły pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/mosirwbukownie,a,2625336,zapytanie-ofertowe-dla-kompleksowej-uslugi-technicznej-polegajacej-na-zapewnieniu-sceny-scena-komple.html
Poszukujemy pracownika na stanowisko: Pomoc administracyjno-biurowa z podstawami księgowości
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie poszukuje pracownika na stanowisko:
Pomoc administracyjno-biurowa z podstawami księgowości
Miejsce pracy: Bukowno, ul. Spacerowa 1
Branża: Sportowo-rekreacyjna
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dokumentacji administracyjnej,
- Podstawowe zadania księgowe,
- Współpraca z działem finansowym,
- Kontakt z klientami i partnerami biznesowymi,
- Wsparcie w bieżących zadaniach biura.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
- Znajomość podstaw rachunkowości i obsługi faktur,
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office, szczególnie Excel),
- Dobra organizacja pracy i samodzielność,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznym środowisku,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Przyjazną atmosferę pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres:
- kontakt@mosirbukowno.pl
- Osobiście: 32-332 Bukowno, ul. Spacerowa 1 (budynek hali sportowej)
W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Pomoc administracyjno-biurowa”
W terminie do 10.03.2025 r. do godz. 14:00
Pliki do pobrania: