«

»

Poszukujemy pracownika na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Technicznych- umowa na zastępstwo na pełny etat.

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe
  2. doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym związanym z pracą lub nadzorowaniem pracowników i  podległych działów,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, a ponadto za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe, 
  5. wobec kandydata nie może toczyć się postępowanie karne w sprawach o czyny, o których mowa w poprzednim punkcie, 
  6. znajomość ustawy prawo budowlane,
  7. znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  8. Współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, Strażą Pożarną, Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Olkuszu, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego w Olkuszu, 
  9. dobry stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na ww. stanowisku. 

 

Wymagane dokumenty

  1. CV
  2.  kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,  doświadczenie zawodowe oraz ewentualne kursy i szkolenia,
  3. własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
    –  posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    – niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 

 

Do zadań Zastępcy Dyrektora należy m.in. 

  1. Bieżąca kontrola stanu technicznego budynków, urządzeń i sprzętów znajdujących się na terenie podległych obiektów oraz organizowanie, w uzgodnieniu z Dyrektorem, wszelkich napraw i remontów mających na celu zapewnienie ich właściwego funkcjonowania.
  2. Nadzór nad terminowym wykonywaniem obowiązujących przeglądów obiektów Ośrodka.
  3. Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z eksploatacją i konserwacją podległego obiektu.
  4. Tworzenie i przestrzeganie planu prac prewencyjnych, konserwacji, przeglądów i remontów oraz wykonywanie tych prac.
  5. Zakładanie i prowadzenie oraz nadzór książek obiektów budowlanych, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, a także terminowe prowadzenie przeglądów, badań, pomiarów wymaganych przepisami prawa na podległym obiekcie Ośrodka.
  6. Nadzorowanie prac remontowych i inwestycyjnych prowadzonych na terenie obiektów sportowych i rekreacyjnych Ośrodka.
  7. Zapewnienie materiałów i sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania podległych obiektów ze szczególnym uwzględnieniem środków niezbędnych dla zapewnienia ochrony mienia, porządku, ochrony p.poż. i warunków BHP.
  8. Odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie techniczne imprez sportowych i rekreacyjnych odbywających się na terenach podległych obiektów
  9. Dbałość o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz ich stosowanie zgodnie z przeznaczeniem i egzekwowanie przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  10. Organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac z uwzględnieniem zabezpieczenia podległych pracowników przed wypadkami w pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związanymi z warunkami środowiska 
  11. Prawidłowe kształtowanie czasu pracy podległych pracowników, w tym wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w zakresie sporządzania zgodnych z wymogami prawa harmonogramów pracy.
  12. Zaopatrzenie w materiały i środki niezbędne do właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń, a także współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu maszyn, urządzeń i instalacji.
  13. Analiza przyczyn awarii i tworzenie nowych procedur związanych z utrzymaniem ciągłości pracy podległych obiektów MOSiR oraz dążenie do zapobiegania awariom,
    a także wspieranie kierowników pozostałych działów w prawidłowej eksploatacji obiektów, w tym także w działaniach związanych z usuwaniem awarii,
  14. Nadzór techniczny i zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu podległych obiektów Ośrodka,
  15. Nadzór nad zabezpieczeniem imprez masowych w porozumieniu z Dyrektorem MOSiR oraz Kierownikiem Obiektów Sportowo- Rekreacyjnych.